CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Back in business

Μετά από αρκετά μεγάλη απουσία, επιστρέφω στο blog μου, στα λουλούδια μου και στα φυτά μου. Σας έλειψα? (ποιος φώναξε "όχι"??...).
Και μη φανταστείτε ότι γέμισα μπαταρίες. Όοοχι!! Αντιθέτως........ Τις άδειασα για τα καλά και τώρα γύρισα στην δουλειά για να ξεκουραστώ. Δεν το πιστεύετε? Εγώ ξεκουράζομαι στη δουλειά.
Σας θυμίζω τον σπασίκλα της τάξης? Μερικές φορές κι εγώ το ίδιο νομίζω για μένα.
Any way.... να 'μαι πάλι, αλλά αυτή τη φορά λέω να προσπαθήσω να αλλάξω λίγο το στυλ. Αντί να αποφασίζω μόνη μου για τα θέματα του blog, λέω να ζητήσω τη βοήθειά σας. Πείτε μου τι θα σας άρεσε να μάθετε και θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ.
Για παράδειγμα, θα ήταν καλή ιδέα να μιλήσουμε για ανθοδετική? Μήπως να σας πω πως γίνονται απλές κατασκευές με λουλούδια ή μπουκέτα εποχής?
Περιμένω ιδέες και σας φιλώ!

2 σχόλια:

korinoskilo είπε...

γιατι η μανταρινια μου βγαζει μονο ενα μανταρινι τον χρονο?:Ρρ

αληθεια λεω... δεν με νοιαζουν οι συνθεσεις.. το αφηνω σε σενα:Ρ

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.